*BIGBANG*
♥Click Here♥


Entries D'Owner Linkies

Disclaimer

Assalamualaikum and Hello Reader (s) . You want Follow or visit are ALLOWED . Copycat or Anoyying are Not ALLOWED . Don't take anything without my permission . Stay away if you want to steal . Thanks Reader (s)

Syafiq Says :

Assalamualaikum Reader (s) . Thanks for visit My Blog . Im so glad if you always visit my blog . Just know my name as Syafiq . im 17 years young . Im live at Malaysian . I Hope we're can be a good friend and pro blogger . Take a Note okay :)

Just "SEND"


Credits!

Templates:Shafie
Others:     


Big Bang Song !



Lupakan yang Lepas . Sayang Pada yang Baru ~

Assalammualaikum .

Apa khabar , korang . Soorrryyy sebab dahh lama tak update blog nie . Fiqq seriusly Bz . Dengan itu lah . Dengan Ini lah . Tonight , i wanna story about my lifestory for this moment .

Dah lebih sebulan aku pindah dari SMT TARP . Pergi ke SmkTp . Dan beberapa kali aku terjumpa "Ex" aku . Tak sengaja ponnn . Dan tak Hinggiiinn ponnn. Aku seriusly dah lupakan dia . Tengok muka dia ? Aku taknak . Awek Aidil . Awek kawan aku sendiri . Takkan nak rampas ? Aku bukan yang rampas merampas nie . 

And kat sekolah sini . Aku makin "nakal" . Surat Amaran Kedua sudah dihantar ke rumah aku . LoL . Mama , Abah aku ? Diaorang marah lah . And now semua cikgu dok suka memerli aku . And cikgu Add.Math aku lagi lah . Dia sorang ja paling-paling suka panggil nama penuh aku . Marni Ainul Syafiq B. Muksain. Dalam apa-apa kelas mesti aku yang wanted . Haisshhh . 

 31 August 2013 - Aku tweet dengan Hazliyana Izzati . Aku nak getback dengan dia balikkk ~ But dia yang taknak . Dan aku bukan jenis yang cepat Giveup . Ingat tuw sayang ~ :'D . Hazliyana Izzati nie sweet . but ada time dia . Dia suka buat aku tertanya-tanya . Aku sayang dia . Aku rindu dia . But dia ? Dia cakap : Kau nie selalu tanya soalan yang kau sendiri tahu jawapan nya . Serius aku taktahu perasaan kau dekat aku lah sayanggg . Aku taktahu kau bencikan aku or kau Sayangkan aku ~ And aku tahu kau ada tipu aku somethings . But takpa sebab aku dah sayangkan kau . Aku maafkan :'D . 

Aku pindah masuk StEp . Fizuls pindah Keluar .Haisshhh . Mamat tough nie pon satu . Tuwlahh buat hal lagi . sebab tuw kau kena pindah Kl . Sekrang nie Fizul just layan budak2 Kl ja ~ Mana ingat Kami budak Taiping . But before dia Pindah hari tuw . Aku . Nyna . Fizuls . Sama2 Hangout . And cipta kenangan Manis . And this gambar-gambar nya . 




1. Malam Jumaat . Lepaks at Nyna House . Bessttt . Nyna . Fizuls . Aku borak2 kosong . Then Kami jalan-jalan Sekitar taman Nyna ~ 




1.  Istana yang dibuat oleh Fizuls di KFC Tesco Taiping . Abang kat KFC tuw usya ja kami . Hahaha . Its was Awesome .


2. Nyna takmakan Kulit Ayam. Dia hanya makan Isi . Patut kurus ja nyna nie ~ Haisshhhh



3. Aku tengok apa fizuls merapu . But Kami Enjoys Hangout Haritu . 


4. Fizul memcuba berat badan , Lemak . Tinggi . And Tekanan Darah ~ . Mesin tuw rosak sebenarnya . 


5. Nyna dalam Karoke . Sempat lagi bergambar . Nyna nie banyak peminat . Peminat nyna  kata Nyna comel . Suara sedap . Nyna kata pula : Aku jumpa diaorang pon takpernah ~ 


5. Faresz malu-malu angjing . 



6. Nyna . Faris . Fizuls . Asyraf . Aku . *Terserlah kepoyoan aku 



7. Aku paling kelihatan Pendek . 




8. Dah balik dari Hangout tuw . Sempat lagi lepak di rumah Nyna . Makan-makan dulu . Minum-minum dulu . Hahhaaa. 

 -The End- 

---------------------------------------------------------------------------

Assalammualaikum