*BIGBANG*
♥Click Here♥


Entries D'Owner Linkies

Disclaimer

Assalamualaikum and Hello Reader (s) . You want Follow or visit are ALLOWED . Copycat or Anoyying are Not ALLOWED . Don't take anything without my permission . Stay away if you want to steal . Thanks Reader (s)

Syafiq Says :

Assalamualaikum Reader (s) . Thanks for visit My Blog . Im so glad if you always visit my blog . Just know my name as Syafiq . im 17 years young . Im live at Malaysian . I Hope we're can be a good friend and pro blogger . Take a Note okay :)

Just "SEND"


Credits!

Templates:Shafie
Others:     


Big Bang Song !



life story part "whatever"

Whatever topics !!!!


Assalammualaikum tuan hamba2 skalian.. hee >.< !!! tahun 2012 banyak memories yg aku tidak boleh lupakan kan.. banyak sangat2.. but merangkumi aspek kereneh aku,salahlaku kat kpada girl2,pergaduhan, dan lain-2... 

and the go0d news is me wanna change myself for this year 2013 to nice boys again and again.. *kita hanya merancang akan tetapi Allah S.W.T tentukan * someone yg ajarkan aku camtu.. thanx awk..  :* ... form 4 ny alhamdulilah.. aku dapat gak realisasikan nya.. iaitu duduk di kelas 4s1 sejak form 1 lagy aku nak sgat2 masuk kelas tuw.. but aku ingat aku hanya boleh bermimpi sahaja but skrang aku sudah memjadi student di kelas 4s1 hahaha.. tkejut gak ada auw :3 biologi ??? memang subjet yg aku minat dan mahu belajar di form4... hhmm.. 

04/01- buzday dax hanini.. and aku ?? telah memberi satu hadiah yang aku harap dy akan suka.. well aku ni bukannye pandai pon pasal hadiah2 ny.. tibai jew hee >.< sorrt awk kita lambat bagy dy hadiah.. maaf atas segala kesulitan yang dialami..but kan awk spatutnya ade satu kad ucapan auw it more like this - hanini ..sye di sini ingin meminta maaf atas segala-2 nya ye ;-) .... sye harap awk akan dpat straight A's ye dlam PMR ..awk ..sye slalu akan doakan awk.. amin >.<  maap skali lagy :') - ituw sahaja yg ingin sye ckap.. first nak bagy hadiah tuw depan2 but takut kena lempang or else things..so aku ambik cara lain dengan sroh aida sahabat shidup smati aku ny.. paskan kat awk..ssooorrryyyy

next pasl sahabat2 aku yang aku paling sayang2 sngat2
1. tasha
2. aida
3.khairul
and kami xkan berpisah .. amin(40kali) *aku tkut kehilangan dyowg coz dyowg always ada saat aku.. but kekdang aku tpikir dpatkah kami dpat bersama slamanya ?? biarlah takdir yg menentukan ye :') serius aku ckap... aku takut kehilangan koranx and i will sad if that happens ....*
and now kami dah xdpat jumpe slalu coz kelas lain2 ... aku and khairul satu kelas(4s1),tasha(4s2)and aida (4v1)... nak jumpe time petang2 aku xselalu da keluar...and now tasha slalu ada promblem..and that make her face always sad.. *geng sume perasan walaupon dy xckap coz kami kenal sngat2 dy tuw* dan dy dah beberapa hari dah xdatang skolah.. and rumah ?? kosong..kami amat2 rindu dy..

and sminggu dari skrang *21/01/2013* aku bakal meninggalkan sahabat2 aku and kenangan aku kat taiping ini... coz aku ditawarkan ke sekolah teknik TAR P.Pinang..bye2 koranx *and to monster aku pindah dlu erk /kay dah beritahu anda*

stakat sni sahaja aku nak update2 ny.. :') take care koranx.. syg koranx.. kat sne t aku xkan lupakan koranx

-theend-