*BIGBANG*
♥Click Here♥


Entries D'Owner Linkies

Disclaimer

Assalamualaikum and Hello Reader (s) . You want Follow or visit are ALLOWED . Copycat or Anoyying are Not ALLOWED . Don't take anything without my permission . Stay away if you want to steal . Thanks Reader (s)

Syafiq Says :

Assalamualaikum Reader (s) . Thanks for visit My Blog . Im so glad if you always visit my blog . Just know my name as Syafiq . im 17 years young . Im live at Malaysian . I Hope we're can be a good friend and pro blogger . Take a Note okay :)

Just "SEND"


Credits!

Templates:Shafie
Others:     


Big Bang Song !



Im Back With Her

Assalammualaikum ... wahai hamba2 Allah skalian.. hee.. hari ini aku sgat2 happy coz what ?? hee.. 15/01/2013: 15:04 aku kapel balik dngan cik hanini kite ini.. love ketot comel <3      >3<
first bertentangan mata nan dy lepas kitaorang break tdy memang laa agak jangal but lame2 usha dy ni best lah erk ??? comel .. hee.. kami borak2 kat tangga tingkat atas skali tuw.. butkan ade laah satu member aku ni *hafizul* sibuk jew keje kau ny... aku baru jew nak usik dy auw :'( ... hee..


sorry fizul aku panggil kamu "mulot longkang" butkan memang btul pon.. suka sgat2 laa.. sakat aku.. -,-"

butkan butkan.... aku ceritalah yang aku ni nak pindah next weeks.. so dy nak nanges lah .. butkan awk sye bace msej awk tuw pon dah nanges tahu >3<... sorry syg ... bubu xmintak untk jadik camtu...plzz but syg kat cni jgan noty2erk ?? hee

pastu kan.. ahad ni klau boleh aku nak ajak dy tgok movie "minyak dagu" agak seram laa aku dengor cite tuw -_-" ...

hee...then kul dlam 3:40 baru kami balik.. *aku hantar dy erk wink2.. sweet gler lah kamu tdy syg !!! *


-theend-