*BIGBANG*
♥Click Here♥


Entries D'Owner Linkies

Disclaimer

Assalamualaikum and Hello Reader (s) . You want Follow or visit are ALLOWED . Copycat or Anoyying are Not ALLOWED . Don't take anything without my permission . Stay away if you want to steal . Thanks Reader (s)

Syafiq Says :

Assalamualaikum Reader (s) . Thanks for visit My Blog . Im so glad if you always visit my blog . Just know my name as Syafiq . im 17 years young . Im live at Malaysian . I Hope we're can be a good friend and pro blogger . Take a Note okay :)

Just "SEND"


Credits!

Templates:Shafie
Others:     


Big Bang Song !



My Classmate - 4S1

Assalamualaikum koranx :'3 hhmm... hari ini aku berpisah dngan classmate-2 aku.. sedih2 coz aku akan berpindah sekolah iaitu : SMT TAR PUTRA, P.Pinang.. *jauh nye !!!!*

and the motif aku tulis post ini adalah untk hee.. story about my classmate yang sporting gler2.. :: best dpat classmate nan koranx :: firstly mari kita kenalkan jejaka-2 kacak-2 kelas 4s1 ye >3<

1. Azmi/ ustaz : seorang yang agak pendiam/pemalu.. kurang bercakap dlam kelas
2. Sopian: bdak HOT !!! hee.. * keje sekolah jgan tnye kat dy ni .. dy akan jawab "ada ka kerja sekolah smlam erk ?? aku tak tahu lak ?? " memang dy ni ..errr aku pon tak tahu laa...
3.shamil : perangai yang same dngan Azmi..but dy ni aktif laa ckit
4. farid izul : seorang yang boleh bergurau *but bertempat* . hee seorang yang membolehkan aku meniru keje skolah ... :p
5.asyraf : seorang yang double triple lawak ... dy wat lawak kekdang lawak..but kkdang tuw sakitkan hati...
6. Aiman Afiq : seorang yang HOT , plus seorang yang memang nak makan kaki aku kut =,="
7.Zaidi Zailan : seorang yang pndai *memang arr dah bdak dpat 8A * yng suka bergurau but kedekut nak kongsi makanan dngan aku...
8. Khairul: seorang yang kekdang tuw Selfish jgak * but bertempat lol* suka gak wat lawak.. but mengusik aku 6ber satu... ade tuw smpay aku dah nak nanges laa katekan but dy ni adalah pesaing aku 6ber satu...

skrang ini kita beralih kepada classmate aku yng girl2.. sume comey 

1. Ayu: bdak pndai skolah.. yang sporting gak.. hee..
2. Ainin: sporting , garang and suka usik aku..
3. Nadia : seorang yang pendiam , agak pemalu *btw cantik blog kau
4. Nabilah : seorang yang pendiam *tuw aku jew tahu
5.fatimah/monster ? : haha.. kejam .. dah xingat nama aku dah *joke* stil same like before..
6. azwa & zulaikha : senyap memanjang jew.....