*BIGBANG*
♥Click Here♥


Entries D'Owner Linkies

Disclaimer

Assalamualaikum and Hello Reader (s) . You want Follow or visit are ALLOWED . Copycat or Anoyying are Not ALLOWED . Don't take anything without my permission . Stay away if you want to steal . Thanks Reader (s)

Syafiq Says :

Assalamualaikum Reader (s) . Thanks for visit My Blog . Im so glad if you always visit my blog . Just know my name as Syafiq . im 17 years young . Im live at Malaysian . I Hope we're can be a good friend and pro blogger . Take a Note okay :)

Just "SEND"


Credits!

Templates:Shafie
Others:     


Big Bang Song !



~hobby!!!~

~masak~
assalamualaikum u'guys weee...
sihat ?? yang mbace ny dah mam ?? *mam tuw bukan mampus erk but makan* before aku mulakan luahan minda aku hari ini kan..aku mahu bertanya yang korang ni hobi apa erk ??? mesti Blue *bigbang song* kan hobby korang ?? ak means yang co0l daaa jgan pkir bukan2...wanna know what my hobby ?? 

my hobby is cook !!!! ^^" koranx jangan pelik kan lelaki suka masak ??? well ini anak mama laa beb... klau mama dy suka somethings dy pon suka laa..hee...meh aku bercerita bagaimanakah aku meminati bidang cook-mengcooking ini...

firstly, time aku mula2 mahu masak time aku form 1 *25/5/2010...hahak..time tuw ak first masak kek werq... aku ingat lagy kek yang ke-18 yang buat oleh ak baruw selamat untuk dimakan...lawak bukan ??? tuw kek lobak merah... but sampay hari ini aku just pandai buat tiga sahaja jenis kek..
1.kek lobak merah
2.kek coklat
3.kek sarawak...

hahak... n start this week until forever... aku yang masak dinner untuk family ak ... !!! >.< xpercaya ?? lantak kat koranx laa erk.. yang pasti aku mahu kejar impian ak untuk membuka sebuah kedai makanan sebar lengkap... bak kata owg.. "Cafe" okey.. as same as tempat aku bekerja "Sky Cafe" hahak..that my dream !!!!

hahak.. ntah kenapa start ak balik dari kerja ni... ak makin rapat dengan mama aku... makin rapat when my mom restui relay ak dengan fieqa.. yaahhoooo !!!! wink2 heee... dont be jeles at me >.< .... yang penting sekrang aku mahu mulakan hobby aku yang ak tinggalkan dulu semata-mata coz pmr... n i will start again...for reach my dreamm !!!!

*amin...

btw why bdax tuw mahu buang nickname yang aku bagy untuk dy erk ??? aku rasa dy mahu lupakan peristiwa 2012 ny kut..and start a new book life*2013* kut... ak doakan kau erk ...hhmm.. 

--the end--